مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:112023-02-01سياسي

متکی: مافیای خودرو اجازه تحول را نمی دهد/ دولت ، اقتصاد را به مردم بسپارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، منوچهر متکی ظهر امروز در نشست شورای وحدت استان بوشهر با بیان اینکه به وسیله حق باید بر پیکره ی باطل کوبید و امروز نظام در معرض تهاجم است، گفت: حکمرانی یک هنر و فن است که به نقشه راه و مدیریت کارآمد نیازمند است.

  رییس شورای وحدت کشور افزود: در همه جای دنیا 80 درصد اقتصاد در دست مردم و 20 درصد آن در دست دولت می باشد که متاسفانه در این چند دهه مسئولان کشور نسبت به این اصل را بر عکس عمل کرده اند.

  متکی با بیان اینکه دولت تاجر خوبی نیست، افزود: سازمان خصوصی باید در این چند سال سعی می کرد اقتصاد را به مردم واگذار می کرد و بر اساس توصیه امام کارهایی که مردم میتوانستند انجام دهند، دولت نباید به آن ها وارد شود.

  وی با اشاره به اینکه در هر کجا به نقشه راه و مدیریت کارآمد توجه کردیم موفق بوده ایم، بیان کرد: رهبر انقلاب بعد از جنگ برنامه ای استراتژیکی و هدفمند برای دفاع از کشور ارائه دادند و نقشه راه را طراحی کردند که امروز جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی خود کفا شده است اما در بخش خودرویی به خاطر وجود مافیاهای پشت پرده موفق نشده است.

متکی افزود: شورای وحدت اولین تشکل هایی در کشور بود که در کشور از حجت الاسلام رییسی حمایت کرد و آنیروها تش به اختیار وارد کار شدند و امروز هم از این حمایت پشیمان نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: مافیای خودرو اجازه تحول را نمی دهد/ دولت ، اقتصاد را به مردم بسپارد

متکی: مافیای خودرو اجازه تحول را نمی دهد/ دولت ، اقتصاد را به مردم بسپارد