مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-01سياسي

جوانان مهم ترین سرمایه های اجتماعی ما هستند


نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی در سفر به اندونزی گفت: «بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم یا جامعه ای عقب افتاده بسازیم.

- نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی در سفر به اندونزی گفت: بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم یا جامعه ای عقب افتاده بسازیم.

بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت های آینده بر شانه های ایشان قرار خواهد گرفت.

جوانان مسلمان مهم ترین سرمایه های اجتماعی ما هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شفقنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی که از روز یکشنبه گذشته به همراه هیاتی مذهبی به جاکارتا ، پایتخت اندونزی، سفر کرده است، با رهبران شیعی و شخصیت های مطرح گروه های اهل تسنن این کشور از جمله دکتر قریش شهاب - از شخصیت های قرآنی - دکتر علوی شهاب و پروفسور عقیل سراج - از علمای برجسته اندونزی - دیدار و گفتگو کرد.

تمسک به آموزه های قرآنی و اخلاق محمدی (ص) ضامن هویت مسلمانان خواهد بود حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار با پروفسور عقیل سراج، رییس سابق نهضه العلمای اندونزی، تلاش های صورت گرفته برای حفظ آموزه های اسلامی در جامعه بزرگ مسلمانان اندونزی را ستود و بر نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مهم ترین سرمایه های اجتماعی ما هستند

جوانان مهم ترین سرمایه های اجتماعی ما هستند