مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-01سياسي

چهارمین مرحله توزیع جهیزیه نوعروسان استان سمنان انجام شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از انجام چهارمین مرحله توزیع جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش خبر داد و گفت: هدف از این اقدام تحکیم بنیان خانواده و تسهیل شرایط ازدواج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری غروب چهارشنبه در مراسم توزیع جهیزیه با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه چهارمین مرحله اول توزیع جهیزیه بین نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: در این مرحله 130 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد جهیزیه به همت خیران و نیکوکاران استان سمنان تهیه شده است، افزود: هم استانی ها می توانند در ادامه این مسیر یاریگر زوج های جوان باشند و با حضور در کمیته امداد سراسر استان سمنان از نحوه کمک ها مطلع شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 540 سری جهیزیه به نوعروسان تحویل داده شده است، ابراز داشت: علاوه بر جهیزیه زوج های جوان استان سمنان از خدماتی نظیر مشاوره قبل و بعد از ازدواج نیز بهره مند می شوند.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه کمک هزینه ازدواج به فرزندان ذکور تحت حمایت در قالب هدیه ازدواج نیز پرداخت شده است، تصریح کرد: هدف از ارائه این گونه خدمات در واقع تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مرحله توزیع جهیزیه نوعروسان استان سمنان انجام شد

چهارمین مرحله توزیع جهیزیه نوعروسان استان سمنان انجام شد