مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-01سياسي

25 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در کشور تخصیص یافت


معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از 25 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی در کشور تخصیص داده شده، گفت: واگذاری زمین، آپارتمان و اساسا خانه دار کردن مردم یک اتفاق بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فرزانه صادق امروز در نشست شورای مسکن استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدام های ویژه در طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: در مباحث مختلف این طرح بررسی های متعدد و کار کارشناسی انجام شد و تمام مسائل و موضوع های زیست محیطی، اجتماعی، زیرساختی و غیره در آن دیده شده است.

وی افزود: پروژه مسکن مهر یک ابرپروژه بوده ولی آسیب شناسی ای که در این پروژه انجام شد را تلاش کردیم در پروژه نهضت ملی آن ها را رفع کنیم.

صادق با تاکید بر اینکه نمی توانیم یک نسخه واحد را برای تمام کشور عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی در نهضت ملی مسکن این است که حتی الامکان تعداد طبقات در پروژه های ویلایی ساز را کاهش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش الحاقات زمین روستایی را مدنظر قرار داد و گفت: دغدغه اصلی در این موضوع باید کاری باشد که به ساخت مسکن و تحویل آن به افراد واجد شرایط منتهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در کشور تخصیص یافت

25 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در کشور تخصیص یافت