مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-01سياسي

55 پروژه اقتصادی و عمرانی در سرخه افتتاح و کلنگ زنی می شود


امسال در 44 سالگی انقلاب، 55 پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان سرخه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری سرخه برگزار شد، اظهار کرد: در نخستین روز از ایام الله دهه فجر، غبارروبی مزار شهدا به همت دستگاه های اجرایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس سرخه نیز از ویژه برنامه هایی است که هم زمان با نخستین روز از دهه فجر در دستور کار قرار دارد، گفت: 55 پروژه عمرانی و اقتصادی 15 دستگاه اجرایی در سرخه ازجمله شهرداری، شرکت گاز، توزیع برق، آبفا، جهاد کشاورزی، توسعه و تجهیز مدارس، بنیاد مسکن، کمیته امداد، میراث فرهنگی و آب منطقه ای، اداره صمت و دیگر دستگاه ها افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی در سرخه در ایام الله دهه فجر در مقایسه با سال گذشته، 54 درصد رشد داشته است.

کرمانی بیان کرد: در مجموع در ایام الله دهه فجر امسال، 196 برنامه توسط دستگاه های اجرایی در شهرستان سرخه برگزار می شود که از این تعداد، 18 برنامه شاخص محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 پروژه اقتصادی و عمرانی در سرخه افتتاح و کلنگ زنی می شود

55 پروژه اقتصادی و عمرانی در سرخه افتتاح و کلنگ زنی می شود