مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-01اقتصادي

سرمایه گذاری 3011 میلیارد ریالی در طرح های برق منطقه ای سمنان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان با اعتبار بیش از سه هزار و 11 میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها برگزار شد، گفت: پست سیار 20/63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی به ظرفیت 30 مگاولت آمپر به منظور تأمین برق شهرک صنعتی ایوانکی، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان صنعتی ایوانکی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قابلیت مانور با هزینه ای معادل 210 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وفایی با اشاره به پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان گفت: 20 پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق در سطح استان با اعتباری معادل 114 میلیارد و 844 میلیون ریال در این ایام افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه انتقال و فوق توزیع در شهرهای مختلف استان را از دیگر برنامه های این شرکت در دهه مبارکه فجر اعلام و بیان کرد: احداث پست 20/63 کیلوولت به ظرفیت 40*2 مگاولت آمپر شهرک صنعتی شرق، احداث خط 63 کیلوولت دو مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 3011 میلیارد ریالی در طرح های برق منطقه ای سمنان

سرمایه گذاری 3011 میلیارد ریالی در طرح های برق منطقه ای سمنان