مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:452023-02-01دانش

نیروی ماهر تربیت شده در دانشگاه فنی و حرفه ای باعث رشد و با لندگی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، در اجلاس رؤسای دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور، - معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: سرمایه های متخصص و ماهر تربیت شده در دانشگاه فنی و حرفه ای در کنار منابع و سرمایه های خدادادی کشور، قطعاً باعث رشد و با لندگی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، در اجلاس رؤسای دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور، که همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزارشد، ضمن تاکید برتوجه ویژه و پشتیبانی دولت سیزدهم از دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در حال دفاع از بودجه ارائه شده هستیم و بیش از آن چیزی که برای دیگر دانشگاه های معتبر، بودجه تخصیص داده شده، برای دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاه مهارت محور اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد، سرمایه های متخصص و ماهری که در این دانشگاه وجود دارد، در کنار منابع و سرمایه های خدادادی کشور، قطعا باعث رشد و با لندگی خواهد شد.

دکتر خطیبی امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای را نسبت به دیگر دانشگاهها، بی مانند دانست و گفت: علی رغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی ماهر تربیت شده در دانشگاه فنی و حرفه ای باعث رشد و با لندگی کشور است

نیروی ماهر تربیت شده در دانشگاه فنی و حرفه ای باعث رشد و با لندگی کشور است