مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-01سياسي

اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح بازدید همگانی از کارگاه های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای در سطح استان اجرامی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملایی هزاروندی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: به منظور تبیین نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب، اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان همزمان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: خوزستان حدود 55 مرکز آموزشی ثابت دولتی، مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی - آموزشی و مربیان توانمند و باتجربه آموزش های مهارتی روز را با استانداردهای بین المللی ارائه می دهند.

ملایی هزاروندی تصریح کرد: اجرای طرح بازدید همگانی فرصت خوبی است در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان اعم اردانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، کارکنان اصناف و صنایع، کارجویان و… را فراهم می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه های اقتصادی در راستای استفاده از ظرفیت آنها از دیگر فرصت های اجرای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان

اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان