مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-01اقتصادي

پروژه مسکن کریمان اردستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


پروژه ساخت مسکن کریمان در شهرستان اردستان حدود 40 یا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا عصر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان، اظهار داشت: پروژه ساخت مسکن در شهرستان اردستان در قالب طرح های اقدام ملی و مسکن کریمان در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در حال اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر در پروژه مسکن کریمان 220 واحد در اردستان، 14 واحد زواره و 24 واحد در مهاباد که به طور کلی 300 واحد مسکن کریمان در حال ساخت و در طرح نهضت ملی نیز آپارتمان های 36 واحد است.

فرماندار اردستان تاکید کرد: خوشبختانه پروژه ساخت مسکن کریمان در شهرستان حدود 40 یا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش ما بر این است که امیدواریم تا پایان سال آینده این واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان داده شود.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت مسکن در شهرستان کارهای خوبی انجام شده و در حال حاضر حدود 300 واحد در دست ساخت است و با انجام شدن بحث الحاق زمین به طرح اقدام ملی حدود 520 واحد در اردستان، حدود 200 واحد زواره و حدود 150 واحد نیز در مهاباد داریم.

وی بیان کرد: مجموعه فرمانداری به عنوان نماینده دولت در شهرستان به همه شهرها و روستاهای شهرستان نگاه و توجه یکسان دارد و تلاش همه مسئولان بر این است که با وجود استعدادهای فراوان در شهرستان، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن کریمان اردستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه مسکن کریمان اردستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد