مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-01سياسي

10 هزار دانشجو از خراسان رضوی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند


امسال حدود 10 هزار دانشجو برای اعزام به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور از این دانشگاه و سایر مراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، احد ضابط در نشست خبری اردوهای راهیان نور دانشجویی استان خراسان رضوی اظهار کرد: 60 درصد هزینه سرانه اعزام هر دانشجو از دانشگاه فردوسی را این دانشگاه، حدود 30 درصد را بسیج دانشجویی و سپاه و 10 درصد را نیز دانشجویان پرداخت می کنند.

وی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری مشهد نیز به تازگی مصوبه حمایتی در راستای کمک به دانشجویان برای اعزام به راهیان نور داشته اند که در حال پیگیری و اجرایی کردن آن هستیم.

ضابط در خصوص اهمیت راهیان نور و تأثیرات آن در تغییر نگاه و بینش دانشجویان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان نور، فناوری نور است، تصریح کرد: در راهیان نور تعداد اعزام دانشجو ملاک مناسبی برای ارزیابی نیست، بلکه ما تلاش می کنیم تا این بستر در راستای تربیت و پرورش جوانان نهادینه شود.

وی ادامه داد: در 2 سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی اعزام راهیان نور تحت تأثیر قرارگرفته بود اما امسال متقاضیان افزایش قابل توجهی یافته است، این در حالی است که در اتفاقات اخیر نتایج بررسی ها در دانشگاه ها نشان دهنده آن است که دانشجویان و قشر جوان دخیل این جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار دانشجو از خراسان رضوی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند

10 هزار دانشجو از خراسان رضوی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند