مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-01سياسي

قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می کند


نماینده مردم ، کاشمر ،خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود و قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام جواد نیک بین امشب در ویژه برنامه دهه فجر در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: دشمن در ابتدای انقلاب برای ترور امام خمینی(ره) برنامه ریزی کرده بود که این اقدامات نافرجام ماند و امام راحل به عنوان ناخدای کشتی انقلاب مسیر را راهبری و هدایت کرد.

وی عنصر پیروزی انقلاب را حضور درصحنه مردم عنوان کرد و افزود: دشمن برای اینکه مردم را از صحنه خارج کند هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداخت اما غافل از اینکه مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

نیک بین تأکید کرد: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود که برای این عنصر هم دشمن خیلی برنامه ریزی کرده و این راهبرد را امروز در فضای مجازی با موضوعاتی همچون عفاف و حجاب و شبهه در اعتقادات و باورها دنبال می کند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از تندبادهای بسیار بزرگی عبور کرده است، تأکید کرد : دشمن روی تغییر نسل و گسست بین نسلی برای رسیدن به اهداف شوم خود حساب کرده است و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می کند

قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می کند