مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-01فرهنگي

نمایش 16 فیلم جشنواره فجر در اراک


جشنواره فیلم فجر از 17 تا 23 بهمن در سالن فرهنگسرای شهر اراک برگزار خواهد شد.

- سینا دلشادی، در نشست مطبوعاتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر استان مرکزی اظهار کرد: در این جشنواره 24 فیلم به بخش سودای سیمرغ راه پیدا کرده که از این تعداد، 16 فیلم در فرهنگسرای شهر اراک از 17 تا 23 بهمن ماه اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار پوستر فیلم ها در سطح شهر نصب خواهد شد تصریح کرد: سانس های نمایش فیلم ها در فرهنگسرای شهر از ساعت 16 الی 18 ، 18:30 الی 20 و 20:30 الی 22 خواهد بود.

دلشادی با تاکید بر اینکه تمامی بلیت ها به صورت اینترنتی به فروش می رسد گفت: در طول روزهای برگزاری جشنواره، انجمن سینمای جوان استان مرکزی، به برگزاری کارگاه هایی در رابطه با نقد فیلم های جشنواره و مسائل فنی فیلم ها اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت سالن فرهنگسرای شهر، 350 نفر است افزود: طبق نظرسنجی که سال گذشته در رابطه با کیفیت برگزاری جشنواره در سینما عصر جدید انجام شد، متاسفانه ارباب رجوع خیلی از فضا و خدمات سینما عصر جدید راضی نبود.

از طرفی با توجه به زمستان سردی که تجربه می کنیم و پاسخگو نبودن سیستم گرمایشی سالن ستارگان برای این هوای سرد و همچنین بهتر بودن امکانات صوتی و تصویری فرهنگسرای شهر نسبت به سالن ستارگان، با توجه به استقبال گرم سازمان فرهنگی، اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 16 فیلم جشنواره فجر در اراک

نمایش 16 فیلم جشنواره فجر در اراک