مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-01ورزشي

انقلابی گری نقطه مقابل تفریح و شادی نیست


بیش از یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر در سطح محلات و نواحی شهر قزوین و مناطق منفصل شهری برگزار می شود.

- قزوین- عضو شورای شهر قزوین گفت: بیش از یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر در سطح محلات و نواحی شهر قزوین و مناطق منفصل شهری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم اللهیاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری مشترک با رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با رسانه های استان قزوین اظهار کرد: در برنامه های فرهنگی و ورزشی که در شورای ششم سیاست گذاری شده است نگاه تصدی گری نداریم و باور داریم، مردم باید پیشدار و پیشران تمامی فعالیت ها به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی باشند.

وی با اشاره به اینکه در تمامی فعالیت های سازمان فرهنگی و ورزشی و شورای ششم، خانواده محور برنامه ها قرار گرفته است افزود: مردمی بودن فعالیت ها و رنگ و بوی خانواده در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی شورای ششم و مدیریت شهری جزو اولویتها بوده است.

رییس کمیسون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در دهه فجر برنامه های شادو مفرحی را در کنار جشنواره هایِ پیش بینی شده خواهیم داشت و در نواحی منفصل و جنوبی شهر نیز این برنامه ها پر رنگ تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی گری نقطه مقابل تفریح و شادی نیست

انقلابی گری نقطه مقابل تفریح و شادی نیست