مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-01پزشكي

آغاز عملیات ساخت بیمارستان 400 تختخوابی ملایر در آینده ای نزدیک


مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه تنها مرکز غربالگری سرطان استان همدان در ملایر فعالیت می کند، گفت: عملیات ساخت بیمارستان 400 تخت خوابی ملایر به زودی شروع می شود.

- کریم میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه، شهرستان ملایر 26 مرکز جامع سلامت، 90 خانه بهداشت ،20 پایگاه بهداشتی شهری، 2 پایگاه بهداشتی دارد؛ اظهار کرد: تعداد ساختمانهای تازه تأسیس در مراکز بهداشتی 17 عدد و 27 ساختمان خانه بهداشت جدیداً در ملایر ساخته شده که در استان کم نظیر است.

وی با اشاره به اینکه ملایر تنها شهرستانی در استان همدان است که مرکز غربالگری سرطان دارد؛ اظهار کرد: این مرکز که در بیمارستان مهر است، بخش مربوط به سرطان زنان، ماموگرافی، کولونوسکوپی، آندوسکوپی و مرکز دیابت فعال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: برای بیماران دیابتی که از طریق مراکز بهداشتی به این مرکز ارجاع می شود پرونده تشکیل شده و تحت نظر پزشک متخصص دیابت، کارشناس تغذیه و پرستاران ارائه خدمت می شود و بخش نازایی و ناباروری این مرکز بزودی تجهیز و در سال 1402 افتتاح می شود.

میرزایی در ادامه افزود: در بیمارستان مهر بخش زایمان پیشرفته LDR بسیار مجهزی داریم که در سوییت ها ، همسر و همراه بیمار هنگام زایمان حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت بیمارستان 400 تختخوابی ملایر در آینده ای نزدیک

آغاز عملیات ساخت بیمارستان 400 تختخوابی ملایر در آینده ای نزدیک