مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:502023-02-01حوادث

بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم


مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، شب یلدای سال 96 خبر قتل زنی جوان و خودکشی شوهرش در یکی از خانه های شمال تهران به پلیس اعلام شد، وقتی مأموران به محل رفتند مشخص شد مرد جوانی پس از درگیری با همسرش او را به قتل رسانده و پس از آن هم دست به خودکشی زده است.

مادرشوهر مقتول که اورژانس و پلیس را در جریان ماجرای مرگبار قرار داده و خودش را به آنجا رسانده بود به مأموران گفت: امشب به مناسبت شب یلدا قرار بود پسر و عروس و 2 نوه ام به خانه ما بیایند اما نوه ام با من تماس گرفت و در حالی که گریه می کرد و مضطرب بود گفت که بازهم پدر و مادرش سر موضوعی باهم بحث شان شده و پسرم با شال عروسم را خفه کرده و خودش هم با خوردن تعدادی قرص دست به خودکشی زده است.

وقتی جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، پیکر نیمه جان شوهرش نیز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و با وجود وخامت حالش از مرگ نجات یافت.

او در توضیح ماجرا گفت: مدتی بود به همسرم بدبین شده بودم و فکر می کردم موضوعی را از من مخفی می کند، شب یلدا ما میهمان خانه مادرم بودیم و او دوباره رفتاری کرد که نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و به یکباره با شالی که گردنش بود او را خفه کردم و وقتی به خودم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم

بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم