مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 00:302023-02-01سياسي

همکاری جهاد دانشگاهی و جهاد نصر کرمان در تولید داروهای گیاهی


رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی این نهاد با جهاد نصر در زمینه های آموزش، کشت و پژوهش در کارخانه فرآوری گیاهان دارویی شهرستان رابر خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از همکاری پژوهشکده گیاهان دارویی این نهاد با جهاد نصر در زمینه های آموزش، کشت و پژوهش در کارخانه فرآوری گیاهان دارویی شهرستان رابر خبر داد.

دکترمهدی بازمانده در این رابطه اظهار کرد: با پیگیری های دکتر زاهدی عضو کمیسیون آموزش مجلس، پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی و جهاد نصر در زمینه های آموزش، کشت و پژوهش در کارخانه فرآوری گیاهان دارویی شهرستان رابر همکاری خواهند داشت.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به پروژه کارخانه تولید، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در شهرستان رابر بیان کرد: در کشور ما به جهت شرایط آب وهوایی و اقلیم نسبتا گرم وخشک مواد دارویی موثرتری برداشت می شود و یکی از سیاست های جهاد کشاورزی استان کرمان توسعه گیاهان دارویی است که به آب کمی نیاز دارند و از ظرفیت اقتصادی و صادراتی بالایی برخوردار هستند.

بازمانده تصریح کرد: کارخانه تهیه و تولید، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی شهرستان رابر به عنوان پروژه اقتصادی کشاورزی در دست احداث است که با توجه به ظرفیت بالای تولید داروهای گیاهی در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی و جهاد نصر کرمان در تولید داروهای گیاهی

همکاری جهاد دانشگاهی و جهاد نصر کرمان در تولید داروهای گیاهی