مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-02پزشكي

رشد 30 درصدی بیماری های اسکلتی-عضلانی در کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر احمد موذن زاده، رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران در خصوص مشکلاتی که بحران کرونا برای کودکان ایجاد کرده است گفت: - رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران به بروز و افزایش مشکلات اسکلتی-عضلانی در کودکان، پس از بحران کرونا اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر احمد موذن زاده، رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران در خصوص مشکلاتی که بحران کرونا برای کودکان ایجاد کرده است گفت: در مورد بحث چاقی کودکان و بروز مشکلات اسکلتی-عضلانی در این قشر، با بررسی که انجمن فیزیوتراپی ایران انجام داده است، به دنبال پاندمی کرونا میزان شیوع بیماری های اسکلتی-عضلانی در کودکان و نوجوانان حداقل 30 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: دلایل اصلی این قضیه فقر حرکتی، قرنطنیگی در منزل، عدم انجام فعالیت های ورزشی، عدم دریافت نور خورشید به میزان مناسب و البته تغذیه نامناست است.

موذن زاده ادامه داد: در این مورد ما توصیه می کنیم کودکان در محیط خارج از منزل مانند محیط های ورزشی هم حاضر بشوند و فعالیت های ورزشی انجام بدهند.

وی اظهار داشت: البته در این مورد لازم است نهایت تلاش را برای این که فرزندان ما بتوانند از نظر سیستم های اسکلتی-عضلانی قدرت و توان لازم فعالیت های ورزشی را به دست بیاورند و ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی بیماری های اسکلتی-عضلانی در کودکان

رشد 30 درصدی بیماری های اسکلتی-عضلانی در کودکان