مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-02اقتصادي

افزایش 25 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی 2میلیون و 375 هزار و 641 نفر مسافر طی 10 ماهه سالجاری دراین استان خبرداد که این میزان حاکی از رشد 25درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

- تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب 194 هزار و 240 سفر اظهار کرد: بیشترین سهم جابجایی مسافر به ترتیب به شهرستان های زاهدان،زابل و سراوان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر یک میلیون و 197 هزار و 30 نفر درون استانی و یک میلیون و 178 هزار و 611 مسافر به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت 63 شرکت حمل و نقل مسافری در استان تصریح کرد: بیش از 4هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه عمومی مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به مسافرین محترم هستند.

باقری در خاتمه یادآور شد:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافری و رانندگان را به سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوط به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

افزایش 25 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان