مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-02اقتصادي

10 طرح منابع طبیعی اصفهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود


مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: 10 پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- عباس قاسمی رامشه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این پروژه ها شامل 2 طرح آبخیزداری سنگی ملاتی و گابیون، یک طرح کنترل هرزآب و یک طرح پخش سیلاب است.

وی افزود: پروژه های آبخیزداری سنگی ملاتی و گابیون در شهرستان های اردستان و چادگان، طرح کنترل سرریز پخش سیلاب در شهرستان کاشان و طرح کنترل هرز آب ها در شهرستان نایین بهره برداری می شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: همچنین 2 پروژه نهال کاری و مراقبت و آبیاری در شهرستان های اصفهان و بُرخوار و سه طرح احداث بادشکن غیرزنده در شهرستان های خور و بیابانک، نایین و آران و بیدگل بهره برداری می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به آغاز طرح توسعه جنگل با کاشت بذر در شهرستان سمیرم همزمان با دهه فجر اضافه کرد: برای این طرح ها بالغ بر 169 میلیارد و 271 میلیون ریال هزینه شده است.

استان اصفهان با مساحت 10 میلیون و 700 هزار هکتار دارای حدود 9 میلیون هکتار عرصه های طبیعی و ملی است که 6 میلیون هکتار مرتع، 403 هزار هکتار جنگل و سه میلیون هکتار بیابان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح منابع طبیعی اصفهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود

10 طرح منابع طبیعی اصفهان دهه فجر امسال بهره برداری می شود