مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-02سياسي

شهرستان گناوه به عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: شهرستان گناوه به عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد یزدان پناه صبح پنج شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان گناوه و برخی از خیرین حوزه سلامت این شهرستان اظهار داشت: تراز مالی دو بیمارستان گناوه متأسفانه منفی است و نمی تواند جوابگوی خیلی از هزینه های خودشان باشد.

وی ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: از هرگونه کمکی برای اصلاح فرایندها، جذابیت و ارائه خدمت بهتر به مردم شهرستان گناوه دریغ نخواهیم کرد.

یزدان پناه ضمن بیان خاطرات خود نسبت به طبابت در شهرستان گناوه و اینکه اولین عمل جراحی چشم خود را در شهرستان گناوه انجام داده است افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دو استراتژی یکی تجهیزات و دیگری افزایش نیروی تخصصی و فوق تخصصی را در استان با جدیت دنبال می کند.

وی بابیان اینکه نگاه تیم معاونت درمان، نگاه جامع و استانی دارد و فارغ از نگاه منطقه ای است تصریح کرد: سونوگرافی برای شهرستان گناوه در حال خریداری است.

یزدان پناه بابیان اینکه ارتقا خدمات کیفی در دستور کار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار دارد افزود: دو دستگاه رادیولوژی برای بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و بیمارستان سوانح س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان گناوه به عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می شود

شهرستان گناوه به عنوان قطب درمانی شمال استان بوشهر تقویت می شود