مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-02سياسي

تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم و آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش توان افزایی معلمان جدید الاستخدام، اظهار داشت: در آموزه های اسلام اهمیت علم و علم آموزی بسیار زیاد است و مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در حکومت اسلامی نیز باید چنین مسئله ای جز اولویت ها باشد افزود: متأسفانه از دهه دوم انقلاب، اولویت ها تغییر کرد و فرهنگ جای خود را به اقتصاد داد؛ آن هم اقتصادی که درون زا نبود و با رویکرد سکولار خود کشور را دچار مشکلات عدیده ای کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمینه هایی همچون فناوری نانو، فناوری لیزر، سلول های بنیادی و انرژی هسته ای که رویکرد درون زا داشته به دستاوردهای بزرگی رسیده است، ابراز داشت: اما در زمینه هایی که دولت ها چشم به دست دیگران دوخته اند، مشکلات مختلفی پدید آمده است.

وی تقویت جایگاه آموزش به صورت عام و نهاد آموزش و پرورش به صورت خاص را راهکار اصلی رسیدن به رویکرد درون زا در حوزه ی علم و فناوری دانست و تصریح کرد: به همین دلیل امروز تلاش دولت مردمی آیت الله رییسی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم و آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم است

تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم است