مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-02سياسي

اعطای مشوق های «خدمت سربازی» به فارغ التحصیلان


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: در صورت تصویب نهایی، به فارغ التحصیلانی که مهارت های تخصصی دارند، مشوق های خدمت سربازی ارائه می شود.

- محمدسعید سیف در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برنامه های وزارت علوم و دانشگاه ها در حوزه مهارت افزایی دانشجویان و برنامه های مشترک با سایر دستگاه ها گفت: در بحث مهارت افزایی دانشجویان، چندین سال است که دانشگاه ها فعالیت هایی را شروع کردند و علاقه مند هستند که به روش های مختلف توانمندی های شغلی و تخصصی دانشجویان را بالا ببرند؛ بخشی از این فعالیت ها توسط دانشگاه و اساتید و متخصصان خود دانشگاه انجام می شود، اما بخش زیادی از آن بهتر است که حتماً با همکاری صنایع و در راستای نیازهای آنها و با کمک آنها انجام شود.

برای همین در تفاهم نامه ای با وزارتخانه های مختلف مثل وزارت ارتباطات، نفت و صمت دوره های مهارت افزایی را برای دانشجویان برگزار کردیم.

لزوم همکاری صنایع و دستگاه ها برای برگزاری دوره های کارورزی دانشجویان مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم افزود: امیدواریم سایر دستگاههای اجرایی و شرکت ها و صنایع بزرگ کمک کنند که این موضوع محقق شود و دانشجویان با گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت در قالب کارورزی بتوانند مهارت های لازم را برای اشتغال بعد از فارغ التحصیلی کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مشوق های «خدمت سربازی» به فارغ التحصیلان

اعطای مشوق های «خدمت سربازی» به فارغ التحصیلان