مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-02سياسي

4 آب شیرین کن در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود


استاندار بوشهر از آبگیری 2 سد در استان خبر داد و گفت: در سفر رییس جمهور به استان بوشهر، چهار پروژه آب شیرین کن در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در آیین افتتاح خط انتقال آب شهر بوشهر اظهار داشت: هرچند در گذشته با کمبود جدی آب شرب سالم در کشور روبرو بودیم ولی به برکت انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای در حوزه آب صورت گرفته است.

وی توسعه آبشیرین کن ها و ساخت سدها را از مهمترین راهکارها برای تأمین آب پایدار در استان بوشهر دانست و اضافه کرد: با جدیت پیگیر سدسازی و احداث آب شیرین کن در استان هستیم.

استاندار بوشهر از آبگیری 2 سد در سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سفر سدهای جدید را نیز در استان اجرایی و عملیاتی می کنیم.

محمدی زاده تصریح کرد: در استان بوشهر در موضوع آب شیرین کن در 10 سال گذشته، حدود 105 هزار متر مکعب ظرفیت آب شیرین کن استان بوده که در یکسال اخیر 125 هزار متر مکعب آب شیرین کن جدید آغاز شده است.

وی از افتتاح و کلنگ زنی چهار آب شیرین کن در سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در سفر رییس جمهور علاوه بر افتتاح 2 آب شیرین کن شامل پروژه 6500 متر مکعبی وحدتیه و پروژه 35 هزار متر مکعبی بوشهر، دو پروژه نیز در بنک و عسلویه اجرایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 آب شیرین کن در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

4 آب شیرین کن در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود