مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-02سياسي

افتتاح دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر


دومین تقاطع غیرهمسطح شهر را همزمان با هفته بزرگداشت روز بوشهر افتتاح خواهد شد.

- حسین حیدری در بازید پروژه های شاخص شهر بوشهر که با حضور نیک روش رییس، آسایش نایب رییس و زندی نیا و رفاهی از دیگر اعضای شورا صورت گرفت، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهرداری بوشهر به موازات تلاش برای توسعه زیرساخت های اساسی پروژه های شاخص را با شتاب مناسبی دنبال می کند که افتتاح چند پروژه شاخص در هفته بزرگداشت روز بوشهر بخوبی این مهم را برای شهروندان آشکار خواهد کرد.

وی بیان کرد: پروژه نخست و شاید مهم ترین پروژه بندر بوشهر دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر است که اکنون پیشرفتی بیش از 90 درصد دارد.

حیدری ادامه داد: با توجه به ورود شمار قابل توجه مسافران نوروزی به بوشهر و ضرورت تسهیل سازی در ترافیک ورودی شهر، شهرداری دومین تقاطع غیرهمسطح شهر را همزمان با هفته بزرگداشت روز بوشهر افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: دومین پروژه شاخص شهر بوشهر گذر سرتل- بلوار شهدای هسته ای است که قیرپاشی فاز نخست در 700 متر و در محدوده میدان واقع در این گذر انجام شده است.

حیدری تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه استراتژیک در فاصله چند روز مانده تا پایان سال نو در واقع یک عیدی برای شهروندان محلات جنوبی و خروج آن ها از بن بست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر

افتتاح دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر