مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-02اقتصادي

17 واحد صنعتی راکد استان بوشهر به مدار تولید برگشتند


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته 17 واحد صنعتی راکد استان بوشهر به مدار تولید برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه تولید و رونق اشتغال در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و شاهد اجرای طرح ها و برنامه های متنوعی هستیم.

وی با اشاره به حمایت مالی و اجرای مصوبه های کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته باعث شده تا 17 واحد صنعتی راکد استان وارد مدار تولید شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: برای فعال شدن این واحدهای صنعتی 211 میلیارد تومان تسهیلات از طریق تبصره 18 و نزدیک به 500 میلیارد تومان نیز تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: با پرداخت این تسهیلات این واحدهای راکد در زمینه های مختلف صنعتی فعال و با برخی از آن ها با تغییر کاربری و انتقال به سرمایه گذار جدید به فعالیت بازگشتند.

صفوی ادامه داد: بیشتر این واحدها در زمینه صنایع شیمیایی مانند سبد سازی، تولید محصولات پلاستیکی و نایلون، کانی غیرفلزی، بتادین، برق، الکترونیک و صنایع فلزی فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 واحد صنعتی راکد استان بوشهر به مدار تولید برگشتند

17 واحد صنعتی راکد استان بوشهر به مدار تولید برگشتند