مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-02سياسي

22 پروژه برق رسانی در استان بوشهر آماده افتتاح و اجرا شد


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از آغاز افتتاح و عملیات اجرایی 22 پروژه برق رسانی این شرکت با اعتباری بیش از چهار هزار میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: از مجموع پروژه های یاد شده 14 پروژه در شهرستان های 10 گانه استان با اعتبار سه هزار و 225 میلیارد و 920 میلیون به بهره برداری می رسند.

  وی بیان کرد: در بین پروژه های افتتاح شاخص ترین آن پروژه برق رسانی به خط انتقال سیراف – جم است که با اعتبار یک هزار و 400 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

حشمتی ادامه داد: همزمان با دهه فجر پروژه های مختلفی در بخش های نیرورسانی، احداث و اصلاح شبکه و تأسیسات و زیرسازی مسیر حفاری کابل های زمینی در شهرستان بوشهر به سرانجام رسیده است.

  وی اظهار کرد: احداث و اصلاح شبکه شهری ناشی و مسکن مهر در بوشهر، احداث شبکه و تأسیسات جهت کاهش تلفات، برقرسانی به اماکن برقدار فاقد انشعاب، تعدیل بار ترانسهای پربار، رفع ضعف ولتاژ و نیرورسانی به مشترکین جدید از دیگر پروژه های اجرا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پروژه برق رسانی در استان بوشهر آماده افتتاح و اجرا شد

22 پروژه برق رسانی در استان بوشهر آماده افتتاح و اجرا شد