مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-02اقتصادي

بهره برداری از 180 طرح عمرانی در حوزه روستاهای سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر 180 طرح عمرانی در حوزه روستاهای این استان با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر 180 طرح عمرانی در حوزه روستاهای این استان با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

مهرداد جهاندیده در این رابطه افزود: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی مفتخر به اجرای طرح های توسعه محور برای شکوفایی هرچه بیشتر کلان ترین جامعه روستایی کشور هستیم و در این راستا چندین طرح در زمینه های مختلف مانند کشاورزی، امور زیربنایی و خدماتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه روستا، افزود: با بهره مندی از فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری و اهمیت جهاد تبیین تلاش شده تمامی اقدامات به صورت عینی جهت بهبود وضعیت روستاها تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: 50 درصد از طرح ها که شامل 83 طرح عمرانی است به بهسازی معابر روستایی اختصاص یافته و در این راستا اقداماتی مانند اجرای طرح هادی، احداث پل، آسفالت معابر، روشنایی معابر و غیره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 180 طرح عمرانی در حوزه روستاهای سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 180 طرح عمرانی در حوزه روستاهای سیستان و بلوچستان