مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-02سياسي

آغاز عملیات گازرسانی به 24 روستای شهرستان مانه و سملقان


امروز با حضور استاندار خراسان شمالی، نمایندگان استان در مجلس و سایر مسئولان استانی، عملیات اجرایی گازرسانی به 24 روستای شهرستان مانه و سملقان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 24 روستای شهرستان، روستاهای کوربابا پایین، کلاته، کوربابا بالا، کوچک خان، قسطی شادلو، تکلکوه بالا، تکلکوه پایین، کور شیخ بالا، کورشیخ پایین، چالباش، هاور، محمد بردی، قنبری ها، قلیج قامیش، قره آقاج، قره چای علی آباد، قره چای بالا، کمایلق، ارناوه، پست دره و کلاته آنا موسی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

گفتنی است؛ 4 شهر و 118 روستا در این شهرستان دارای گاز هستند و عملیات گازرسانی در 142 روستا در دست اجرا است.

استاندار خراسان شمالی در آیین عملیات اجرایی گازرسانی به 24 روستای شهرستان مانه و سملقان در روستای هاور گفت: جمهوری اسلامی برکات زیادی داشت و مسیری که قدرت های سلطه با کشف حجاب تا ترفندهای فضای مجازی برای ما ترسیم کردند نتوانستند پایه و اساس دین ما را متزلزل کنند.

محمدرضا حسین نژاد افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، گاز رسانی به مناطق دارای شیب معمولی هم وجود نداشت اما در سایه همین پیروزی و با ایجاد اعتماد به نفس توانستیم مباحث تجهیزات گازرسانی را بومی سازی کنیم تا نیاز به سایر کشورها نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات گازرسانی به 24 روستای شهرستان مانه و سملقان

آغاز عملیات گازرسانی به 24 روستای شهرستان مانه و سملقان