مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-02سياسي

اردوی راهیان پیشرفت در صنعت کشتی سازی بوشهر


کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با حضور در اردوی راهیان پیشرفت با هدف پیوند صنعت و دانشگاه از موسسه صنعتی-دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با حضور در اردوی راهیان پیشرفت با هدف پیوند صنعت و دانشگاه از موسسه صنعتی-دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر دیدن کرده و ضمن آشنایی با ظرفیت ها و توانایی های این موسسه، جلسه تبادل نظر و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی با حضور جانشین مدیرعامل موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر برگزار شد.

  جانشین مدیرعامل موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر گفت: موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر در ساخت شناور، تعمیر و بازسازی اساسی فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: ظرفیت خوبی در جهت ایجاد اشتغال پایدار در استان بوشهر وجود دارد و باید با توسعه آموزش های علمی و مهارتی این ظرفیت به خوبی پوشش داده شود.

جانشین مدیرعامل موسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر اعلام کرد: ارتباط علمی زیادی با موسسات دانشگاهی داریم چرا که نیاز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی موسسه را از دانشگاه تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان پیشرفت در صنعت کشتی سازی بوشهر

اردوی راهیان پیشرفت در صنعت کشتی سازی بوشهر