مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-02سياسي

44 زندانی با کمک بسیج حقوق دانان در دهه فجر آزاد می شوند


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی2 در کرمانشاه، گفت: 44 زندانی با کمک بسیج حقوق دانان در دهه فجر آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 که توسط سازمان بسیج حقوق دانان کشور و به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای رسالت جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رزمایش جهادگران فاطمی 2 سازمان بسیج حقوق دانان کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طول اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 2 برنامه هایی از جمله برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای حقوقی و قضایی چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی، آموزش همگانی حقوقی در مساجد و ایجاد صلح و سازش در پرونده های حقوقی و قضایی برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به کمک به آزادی 44 زندانی به عنوان مهمترین برنامه جهادگران فاطمی 2 اشاره و تصریح کرد: کمک به آزادی 44 زندانی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب از دیگر برنامه های بسیج حقوق دانان کرمانشاه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 زندانی با کمک بسیج حقوق دانان در دهه فجر آزاد می شوند

44 زندانی با کمک بسیج حقوق دانان در دهه فجر آزاد می شوند