مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-02فرهنگي

مسجد کبود تبریز سال آینده ساماندهی می شود


شهردار تبریز از تعیین تکلیف و ساماندهی محوطه پیرامونی مسجد کبود به عنوان یکی از آثار تاریخی و گردشگری شهر در سال آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: احیا، مرمت و بازآفرینی پروژه های هویتی شهر به عنوان میراث گرانبهای تبریز کهن در دستور کار مجموعه شهرداری تبریز قرار گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس، مطابق وعده داده شده صفه شمالی مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا در نیمه اول سال تکمیل شده است.

هوشیار با اشاره به آغاز عملیات اجرایی صفه جنوبی مقبره الشعرا گفت: عملیات اجرایی صفه جنوبی مقبره الشعرا با اعتبار 400 میلیارد ریال آغاز شده و مطابق روزشمار نصب شده 9 اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اتمام تملک واحدهای مسکونی پیرامون خانه ستارخان تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی مجموعه تاریخی گردشگری باغ موزه خانه ستارخان از اوایل سال آینده آغاز می شود و تلاش داریم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

شهردار تبریز تبدیل محوطه پیرامونی خانه منتسب به باقرخان به فضای سبز را دیگر پروژه هویتی شهر معرفی کرد و افزود: شش قطعه از قطعات تفکیکی پیرامون خانه منتسب به باقرخان در راستای آزادسازی این محل و تبدیل آن پارک تملک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد کبود تبریز سال آینده ساماندهی می شود

مسجد کبود تبریز سال آینده ساماندهی می شود