مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-02اقتصادي

نیروگاه خورشیدی خانگی 5 کیلو واتی در دامغان افتتاح شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان خبر داد و گفت: این نیروگاه به صورت خانگی و با تسهیلات بانکی احداث و افتتاح شده است.

- محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان با حضور وزیر نیروی کابینه سیزدهم به بهره برداری رسید، تاکید کرد: نیروگاه خورشیدی خانگی با اعتبار 100 میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در سال 1401 ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این طرح توسط یک مدد جو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی امیر آباد انجام شده است، افزود: به صورت نمادین 22 نیروگاه خورشیدی خانگی در منطقه امیر آباد با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ازای نیروگاه 100 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این تسهیلات برای توانمند سازی خانوار تحت پوشش اعطا می شود، بیان داشت: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه ای با مجموعه وزارت نیرو ایجاد می شود.

ذوالفقاری بیان کرد: سه هزار سامانه خورشیدی تحت پوشش کمیته امداد امروز به صورت یکجا افتتاح می شود که نیروگاهی که امروز با حضور وزیر نیرو افتتاح شد در واقع یک نوع افتتاح نمادین این تعداد طرح بود که با تسهیلات توسط مددجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی خانگی 5 کیلو واتی در دامغان افتتاح شد

نیروگاه خورشیدی خانگی 5 کیلو واتی در دامغان افتتاح شد