مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-02سياسي

بیانیه جمعی از اصلاح طلبان داخل و خارج کشور برای حمایت از سپاه پاسداران


70 تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب داخل و خارج کشور با امضای بیانیه ای اقدام اخیر پارلمان اروپا برای قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‎ های تروریستی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: گذشته از اینکه پارلمان اروپا مجوزی برای دخالت در ساختار نظامی سیاسی کشورهای خارج از اتحادیه ندارد؛ این عمل برای ما به مثابه یک تهدید و دخالت آشکار غیرقابل پذیرش است.

مردم ایران طی تاریخ هزاران ساله خود فراز و فرودهای بی شماری دیده اند و اسناد تاریخی معاصر گواهی می دهند که هر گاه قدرت خارجی با تمسک به هر شعار و از هر راهی در مبارزات ملی آنها دخالت کرده است، جز ویرانی و عقب ماندگی حاصلی به بار نیاورده است.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اعترضات ماه های اخیر در ایران تاکید شده است: ملت ایران با اتکا به مبارزات و تلاش های نیروهای ملی خود، بنا بر تجربیات تاریخی، در مقابل هر گونه دخالت دولت ها و قدرت های خارجی ایستاده است.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: ما همچنین از حکومت ایران مصرانه می خواهیم که با تجدیدنظر در سیاست های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی که باعث کم رنگ شدن روزبه روز اعتماد آحاد ملت به حاکمیت می شود، اجازه ندهد که دخالت همیشگی بیگانگان یکبار دیگر باعث تض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعی از اصلاح طلبان داخل و خارج کشور برای حمایت از سپاه پاسداران

بیانیه جمعی از اصلاح طلبان داخل و خارج کشور برای حمایت از سپاه پاسداران