مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-02سياسي

افتتاح 14 پروژه محرومیت زدایی در دهه فجر در هرمزگان


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: 14 طرح محرومیت زدایی و خدماتی در ایام مبارک دهه فجر با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان صبح امروز در نشست خبری ضمن تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: 14طرح در بخش های عمرانی(مدرسه)، محرومیت زدایی(آبرسانی) و خدماتی(رزمایش جهادی دامپزشکی)در دهستانهای هدف قرارگاه پیشرفت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همایش بزرگ جهادی دامپزشکی این بار در دهستانهای محروم کوهشاه احمدی و سیاهو با هدف توجه به عشایر و افزایش بهره وری تولیدات دام سبک و همچنین ترویج و تبیین نقش عشایر برگزار می شود.

و همچنین قرار است در این رزمایش به 90هزار راس دام سبک خدماتی دهی صورت گیرد.

سرهنگ اصغر صادقی با اشاره به مهمترین پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر عنوان کرد: 13 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در ایام دهه فجر افتتاح میگردد که این پروژ ها شامل 12پروژه آبرسانی در شهرستان رودان، بستک، بخش رودخانه و یک باب مدرسه دوکلاسه در شهرستان بشاگرد میباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 14 پروژه محرومیت زدایی در دهه فجر در هرمزگان

افتتاح 14 پروژه محرومیت زدایی در دهه فجر در هرمزگان