مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-02سياسي

ضرورت همکاری شورای عالی استان ها، دولت و مجلس برای اجرای مدیریت یکپارچه شهری


سروری با بیان اینکه مدیریت شهری یار دولت است تصریح کرد: طرح مدیریت یکپارچه شهری که اکنون در مجلس در دست بررسی است باید با همکاری مجلس، دولت و شورای عالی استان ها به نتیجه مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در نطق پیش از دستور خود در آغاز سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها ضمن تبریک به هیئت رییسه جدید شورای عالی استان ها گفت: با یاری هیئت رییسه پیشین توانستیم گام های بزرگی برداریم و در آینده نیز همین مسیر را ادامه می دهیم.

وی با اشاره به حضور وزیر کشور در نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها تصریح کرد: اولین مهمان سال اول دوره ششم وزیر کشور بود و اولین مهمان سال دوم هم ایشان بود که نشان دهنده سطح بالای هماهنگی و همکاری با وزارت کشور است.

سروری با اشاره به حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: امروز مهمانان عزیزی از جمله شهرداران کلان شهرهای کشور حضور دارند و معاون اول رییس جمهور هم مهمان ویژه اجلاس است.

رییس شورای عالی استان ها با تشکر از هیئت رییسه پیشین شورای عالی استان ها گفت: هیئت رییسه سال اول دوره ششم زحمات زیادی کشیدند و توانستیم با کمک آن ها کارهای خوبی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری شورای عالی استان ها، دولت و مجلس برای اجرای مدیریت یکپارچه شهری

ضرورت همکاری شورای عالی استان ها، دولت و مجلس برای اجرای مدیریت یکپارچه شهری