مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-02اقتصادي

42 طرح صنعتی و معدنی در فارس افتتاح می شود


همزمان با ایام دهه فجر، 42 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 63 هزار و 527 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

- شیراز- رییس سازمان صمت فارس گفت: همزمان با ایام دهه فجر، 42 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 63 هزار و 527 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا ایزدی صبح پنج شنبه با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص طرح هایی که در این ایام به بهره برداری می رسد بیان کرد: بهره برداری از این طرح ها برای گسترش فعالیت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته، تکمیل زنجیره تولید، جلوگیری از خام فروشی، توسعه تولید محصولات بومی و محلی، جلوگیری از خروج ارز است و برای راه اندازی این واحدهای صنعتی و معدنی 63 هزار و 527 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و باعث ایجاد 1427 نفر اشتغال به صورت مستقیم شده است.

ایزدی اضافه کرد: این پروژه ها در بخش های صنایع شیمیایی، صنایع معدنی، کانی غیر فلزی، فلزی، صنایع سلولزی و صنایع غذایی در شهرستان های شیراز، کوار، مرودشت، آباده طشک، خرمبید، کازرون، سپیدان، آباده، سروستان، فسا، استهبان، داراب، لارستان و قیرو کارزین هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار کرد: تولیدات این واحدهای تولیدی و صنعتی کلاف های آلیاژی -تولید الکترود گرافیتی، انواع سلیکون های متالوژی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 طرح صنعتی و معدنی در فارس افتتاح می شود

42 طرح صنعتی و معدنی در فارس افتتاح می شود