مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-02اقتصادي

تحریم های داخلی مانع اصلی صادرات


موانع دست و پاگیر صادرات به تعبیر دولت و بخش خصوصی به مراتب بیش از موانع خارجی است.

موضوعی که حل و فصل آن به عنوان پله نخست برگزاری رویدادهای بین المللی بازرگانی در جلسه هماهنگی نمایشگاه ایران اگزیسستو مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه هم اندیشی برگزاری رویداد ایران اگزیسسکو، انجمن های بازرگانی، صادرکنندگان، تولیدکنندگان با مسئولان دولتی، مهمترین چالش ها و موانع صادرات و چگونگی استفاده از فرصت رویدادهای بین المللی برای کاهش و مهار آن را مورد بررسی قرار دادند.

نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فرصت های تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای، اتحادیه اقتصادی اوراسیا و سازمان همکاری های اسلامی با عنوان ایران اگزیسسکو در راستای معرفی ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشور و اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به اجلاس شانگهای در خرداد ماه سال آینده برگزار می شود.

رویدادی که به تعبیر معاون اقتصادی استانداری تهران فرصتی است تا ایران اولویت های بازرگانی خود را اعلام و بازارهای جدید بین المللی را برای توسعه صادرات شناسایی کند.

محمد علی مهری در این جلسه با اشاره به اینکه کارگروه توسعه صادرات در استانداری تهران فعال شده و اولویت های صادراتی نیز احصا شده است، افزود: اولویت ما کشورهای عضو پیمان شانگهای، کشورهای حوزه خلیج فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های داخلی مانع اصلی صادرات

تحریم های داخلی مانع اصلی صادرات