مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-02سياسي

همدلی مدیران برای احقاق حقوق مردم/ از لطف رهبری متشکریم


استاندار گلستان با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری اسناد زمین ها و املاک غصب شده پهلوی به مردم، گفت: از لطف و عنایت ایشان به نمایندگی از مردم گلستان تشکر می کنم.

- علی محمد زنگانه پیش از ظهر امروز در آیین متمرکز واگذاری اسناد املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد با اشاره به اینکه امروز کشور در راستای جبران زیرساخت های غفلت شده گذشته در حرکت پرشتاب است، اظهار کرد: با کمی همدلی و صبوری می توان نتایج این اقدامات را دید.

وی با بیان اینکه وجود ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی بن بست ها را می شکند، افزود: دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری املاک و اموال غصب شده رژیم پهلوی به مردم یک گام بزرگ انقلاب اسلامی برای جبران استبداد طاغوت است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان در طرح نهضت ملی مسکن نیز جانانه و مجاهدانه پای کار آمد، اضافه کرد: در تامین زمین بیمارستان 400 تختخوابی شهر گنبدکاووس نیز مهندس فتاح به صورت ویژه حمایت کردند تا این مهم محقق شود.

زنگانه تصریح کرد: در سال جاری تفاهم نامه ای با معاون بنیاد مستضعفان و رییس سازمان اموال و املاک ابن بنیاد امضا کردیم که نقشه راهی شده است که به تحقق آن یقین داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مدیران برای احقاق حقوق مردم/ از لطف رهبری متشکریم

همدلی مدیران برای احقاق حقوق مردم/ از لطف رهبری متشکریم