مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-02اقتصادي

بهره برداری از 339 طرح گازرسانی طی دهه فجر امسال در کرمانشاه


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در دهه مبارک فجر امسال از پروژه گازرسانی به یک شهر، 149 روستا و 189 طرح تولیدی و صنعتی بهره برداری خواهد شد.

- ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه های دهه فجر این شرکت در دهه فجر، اظهار کرد: در این دهه مبارک، طرح گازرسانی به شهر ریجاب با اعتبار 240 میلیارد ریال که گاز یک هزار و 574خانوار این شهر را تأمین می کند، افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یکی از رسالت های انقلاب اسلامی رفع محرومیت و ایجاد عدالت در دسترسی تمام آحاد مردم به امکانات و انواع انرژی های مورد نیاز آن هاست که در همین راستا  شرکت گاز استان کرمانشاه با تمام توان در حال گازرسانی به تمامی روستاها و مناطق صعب العبور و مرزی است تا مردم این مناطق از مواهب انرژی پاک گاز طبیعی بهره مند شوند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در این راستا طرح گازرسانی به  149 روستا با اعتبار2670میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به مرحله بهره برداری  می رسد که این موضوع تعداد روستاهای گازدار استان را به 2 هزار و21 روستا افزایش می دهد.

  وی با اشاره به رسالت شرکت گاز در خصوص کمک به تولید و صنعت کشور،  ادامه داد: 189 طرح تولیدی وصنعتی مختلف نیز در دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می شوند که برای گازرسانی به آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 339 طرح گازرسانی طی دهه فجر امسال در کرمانشاه

بهره برداری از 339 طرح گازرسانی طی دهه فجر امسال در کرمانشاه