مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-02اقتصادي

116 پروژه در دهه فجر کرج به بهره برداری می رسد


تعدادی از 116 پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 894 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 931 نفر همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

- غفور قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک ایام الله دهه فجر برنامه ها و پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان کرج را تشریح کرد و گفت: تعدادی از 116 پروژه این شهرستان بمناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش دولتی و خصوصی با اعتبار هزار و 894 میلیارد تومان به دستان استاندار البرز به ایستگاه افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

پروژه های آماده افتتاح شهرستان کرج توسط استاندارالبرز وی افزود: بهره برداری از مدرسه 15 کلاسه شهید کهن ترابی، آغاز بکار سالن ورزشی میانجاده و بهره برداری از پروژه نان صنعتی در ماهدشت از برنامه های استاندار البرز برای افتتاح پروژه های فجر در شهرستان کرج خواهد بود.

قاسم پور گفت: البته تعدادی از پروژه های شاخص شهرستان کرج همانند قطارشهری طی برنامه های جداگانه ای در سطح ملی با حضور مسولان کشور و استاندار محترم افتتاح می شود.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به سهم اشتغالزایی در افتتاح این پروژه ها نیز افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 931 نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 پروژه در دهه فجر کرج به بهره برداری می رسد

116 پروژه در دهه فجر کرج به بهره برداری می رسد