مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-02اقتصادي

امکان کمک به هموطنان زلزله زده خوی با خرید اوراق «زلزله خوی01» در فرابورس


فرابورس ایران در قالب اطلاعیه ای از اهالی بازار سرمایه دعوت کرد با خریداری اوراق نیکوکاری در نماد «زلزله خوی01» از یک هزار تومان تا هر مبلغ دلخواه به یاری مردم خوی بشتابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس فرابورس ایران با بهره گیری از بستر تامین مالی جمعی، اقدام به جمع آوری وجوه با هدف کمک به هم میهنان زلزله زده در خوی کرده است.

در این راستا فرابورس از همه اهالی بازار سرمایه دعوت کرده است با خریداری اوراق نیکوکاری در نماد زلزله خوی01 از یک هزار تومان تا هر مبلغ دلخواه به یاری مردم خوی بشتابند.

پذیره نویسی اوراق گواهی نیکوکاری زلزله خوی01 : از یکشنبه 16 بهمن به مدت 7 روز کاری انجام می شود خرید اوراق از طریق همه کارگزاری های عضو فرابورس انجام می شود.

جم اوراق گواهی نیکوکاری زلزله خوی01 که از طریق بازار فرابورس ایران منتشر می شود، 10 میلیون ورقه به ارزش اسمی هر ورقه 10 هزار ریال است تا در مجموع یکصد میلیارد ریال منابع مالی از طریق این اوراق برای زلزله زدگان خوی جمع آوری شود حداقل حمایت تأمین کنندگان حقیقی و حقوقی در این پذیره نویسی یک ورقه است .

با مصوبه اخیر هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور مساعدت بازار سرمایه در زمینه تأمین مالی برای حمایت از آسیب دیدگان و زلزله زدگان شهر خوی، وجوه جمع آوری شده از اوراق گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان کمک به هموطنان زلزله زده خوی با خرید اوراق «زلزله خوی01» در فرابورس

امکان کمک به هموطنان زلزله زده خوی با خرید اوراق «زلزله خوی01» در فرابورس