مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-02سياسي

در هر سال از عمر انقلاب، 6 ماه اُمید به زندگی ایرانیان افزایش یافته است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش 20 ساله شاخص امید به زندگی در دوران پس از انقلاب اسلامی، گفت: تقریبا در هر سال از عمر انقلاب اسلامی، - در هر سال از عمر انقلاب، 6 ماه "اُمید به زندگی" ایرانیان افزایش یافته است ایسنا/کرمانشاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش 20 ساله شاخص امید به زندگی در دوران پس از انقلاب اسلامی، گفت: تقریبا در هر سال از عمر انقلاب اسلامی، حدود شش ماه امید به زندگی ایرانیان افزایش یافته است.

سید صولت مرتضوی، امروز(13 بهمن) در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه، با اشاره به دستاوردهای بزرگ و بی نظیر انقلاب اسلامی طی 44 سال عمر بابرکت آن، از افزایش امید به زندگی به عنوان یکی از این دستاوردهای مهم یاد کرد و افزود: امید به زندگی از 57 سال در دوران پیش از انقلاب در حال حاضر به 77 سال رسیده است.

وی افزود: برای رسیدن به این عدد تلاش ها و خدمات بسیاری صورت گرفته و در همان سالها و دهه های اول انقلاب اسلامی کار مهار بیماریهای واگیر و توسعه واکسیناسیون و گسترش بهداشت در شهرها و روستاها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در گام بعدی به برکت انقلاب، خدمات درمانی در تمام کشور گسترده شد، طوری که هم اکنون مردم در دورترین نقاط کشور هم به خدمات درمانی با ارزانترین قیمت دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر سال از عمر انقلاب، 6 ماه اُمید به زندگی ایرانیان افزایش یافته است

در هر سال از عمر انقلاب، 6 ماه اُمید به زندگی ایرانیان افزایش یافته است