مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-02اقتصادي

واردات خودروهای دست دوم در 1402/ رفع تعهد ارزی با شیوه های جدید


واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رفع تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات غیرخام و نیمه خام با واردات طلا، تولید میلیونی خودرو، افزایش بیش از 100 درصدی قیمت مبلمان، ارتباط مستقیم بانکی بین ایران و روسیه، ابلاغ تعرفه های جدید واردات خودرو، ارز پیش بینی شده برای واردات خودرو در 1402 بیشتر از امسال است، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین و 7 قلم کالا، اعلام دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو طی چند روز آتی و ثبات قیمت سیمان از جمله اخبار مهم حوزه صنعت، معدن و تجارت طی هفته جاری بود.

رفع تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات غیرخام و نیمه خام با واردات طلا علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صمت گفت: برگشت ارز حاصل از صادرات یکی از دغدغه های صادرکنندگان است که رفع این مشکل از طریق واردات شمش طلا برای صادرکنندگان محصولات غیرخام و نیمه خام در دولت در دستور کار دولت است.

برگشت ارز حاصل از صادرات به صورت اسکناس همچنین از دوم بهمن ماه صادرکنندگان می توانند اسکناس حاصل از صادرات خود را به شعب بانک ملی ایران در مبادی ورودی دهند و رسید آن را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودروهای دست دوم در 1402/ رفع تعهد ارزی با شیوه های جدید

واردات خودروهای دست دوم در 1402/ رفع تعهد ارزی با شیوه های جدید