مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-02پزشكي

اعزام 6 تیم بهداشتی به مناطق زلزله زده خوی


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اعزام 6 تیم بهداشتی شامل کارشناسان بیماری ها، بهداشت محیط وحرفه ای، بهداشت روان و بهداشت خانواده و ماما به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اعزام 6 تیم بهداشتی شامل کارشناسان بیماری ها، بهداشت محیط وحرفه ای ، بهداشت روان و بهداشت خانواده و ماما به مناطق زلزله زده خوی خبرداد.

محمدامین ولیزاد با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص زلزله زدگان خوی افزود: از همان دقایق اولیه بعد از وقوع زلزله در خوی کلیه مراکز بیمارستانی ، درمانی و بهداشتی استان به حالت آماده باش در آمد و نیز 10 آمبولانس و یک اتوبوس امبولانس از ارومیه به شهرستان خوی اعزام شد.

وی با اشاره به تامین و ذخیره انواع دارو وسرم در انبارهای دارویی شهرستان خوی و هماهنگی های لازم برای پیشگیری از کمبود دارو افزود: پزشکان مورد نیاز به منطقه زلزله زده شهرستان خوی اعزام و اقدامات درمانی از جمله اعمال جراحی مصدومین زلزله بصورت کاملا رایگان انجام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: کلیه مصدومین اعزامی در بیمارستانهای خاتم الانبیا(ص) سلماس و امام خمینی(ره) ارومیه پذیرش شد و همچنین پذیرش تمام بیمارانی که خودشان به این بیمارستانها مراجعه نموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 تیم بهداشتی به مناطق زلزله زده خوی

اعزام 6 تیم بهداشتی به مناطق زلزله زده خوی