مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-02سياسي

ویژه برنامه «تاریخ گویا» همزمان با دهه فجر برگزار می شود


همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوجوانان منطقه 9 شهر تهران توسط فرهنگسرای رویش ضمن حضور در نشست تخصصی «تاریخ گویا» از باغ موزه زندان دیدن می کنند.

- همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوجوانان منطقه 9 شهر تهران توسط فرهنگسرای رویش ضمن حضور در نشست تخصصی تاریخ گویا از باغ موزه زندان دیدن می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهنگسرای رویش نوجوانان منطقه 9 به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف آشنایی با تاریخ انقلاب و رشادت های شیرمردان و شیرزنان مبارز و انقلابی و آشنایی نوجوانان با منابع و مواردی که به صورت سمعی و بصری در این موزه بایگانی شده اند در ویژه برنامه تاریخ گویا حضور خواهند یافت.

در نشست تخصصی تاریخ گویا، داوود اسعدی خامنه از زندانیان این زندان در زمان قبل از انقلاب به عنوان مبارز انقلابی به معرفی بخش های مختلف و بیان خاطرات آن دوران می پردازد.

این باغ موزه در ابتدا قصری بود که به دستور فتحعلی شاه قاجار در سال 1177 بنا شد و یکصد و 30 سال پس از آن، نخستین زندان ایران بر روی پایه های قصر قاجار که در اثر سیل مهیبی از بین رفته بود، پا گرفت و در سال 1308 زندان قصر نام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «تاریخ گویا» همزمان با دهه فجر برگزار می شود

ویژه برنامه «تاریخ گویا» همزمان با دهه فجر برگزار می شود