مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-02سياسي

بهره برداری از سیستم تله متری آبفای رفسنجان/ افتتاح گذر انقلاب و پارک بانوان


با حضور استاندار کرمان و مسئولین شهرستان در دومین روز از دهه مبارک فجر، سیستم تله متری شهر رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان و مسئولین شهرستان در دومین روز از دهه مبارک فجر، سیستم تله متری شهر رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل آب وفاضلاب شهرستان رفسنجان امروز 13 بهمن در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: افتتاح این پروژه ها کمک زیادی به تأمین آب سالم در شهر رفسنجان خواهد نمود که از برکات نظام و پیگیری مسئولان دولت است.

حسین چرخ انداز با بیان این که امروز 78 میلیارد تومان پروژه در رفسنجان به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها شامل افتتاح سیستم تله متری شهر رفسنجان و 11 حلقه چاه با 5000 مترمکعب مخزن ذخیره است.

وی بیان کرد: جهاد آبرسانی در دستور شرکت مهندسی آب وفاضلاب استان کرمان است که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان و شهرستان در حال اجراست که شامل 313 روستا با 620 کیلومتر لوله گذاری و خطوط انتقال است که سه مجتمع حومه شرقی و غربی و نوق را شامل می شود.

مدیرعامل آب وفاضلاب رفسنجان بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای جهاد آبرسانی 670 میلیارد تومان است که 79 هزار نفر جمعیت تحت پوشش را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سیستم تله متری آبفای رفسنجان/ افتتاح گذر انقلاب و پارک بانوان

بهره برداری از سیستم تله متری آبفای رفسنجان/ افتتاح گذر انقلاب و پارک بانوان