مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:542023-02-02سياسي

وحیدی: باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود/ اعتراض معقول را قبول داریم


مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود و در سطح استان به گونه ای برنامه ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز  (13 بهمن) در دومین روز همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری ها که در وزارت کشور برگزار شد،  با گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام و دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

وزیر کشور با بیان اینکه دهه فجر امسال باید باشکوه تر از گذشته بدرخشد، از معاونان و مدیران سیاسی استانداری ها خواست تا اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

 وحیدی همچنین به شناخت و مدیریت فضای سیاسی در استان ها و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: باید با فعالان سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند، تعامل سازنده داشته باشیم.

وی برگزاری گفت وگوی سیاسی را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در فضایی که عده ای به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در دل مردم هستند، این گفتمان ها با گروه های سیاسی، علما، متنفذین و اقشار مختلف مردم می تواند به مدیریت فضا کمک کند.

رییس شورای امنیت کشور با بیان اینکه بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد، گفت: ما اعتراض معقول را قبول داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود/ اعتراض معقول را قبول داریم

وحیدی: باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود/ اعتراض معقول را قبول داریم