مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-02سياسي

تشکیل کمیته مشترک شورای عالی استان ها و دولت در مورد آلودگی هوا


رییس شورای عالی استان ها از تصمیم گیری برای تشکیل یک کمیته اجرایی برای تقویت میان دولت و شورای عالی استان ها در موضوع آلودگی هوا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز سروری، در حاشیه سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در اجلاس عمومی قبلی رییس جمهور در این اجلاس حضور داشتند برای پیگیری دستورات اجرایی ریاست جمهوری امروز میزبان معاون اول رییس جمهور بودیم.

در این جلسه ظرفیت های گسترده جامعه شورایی با معاون اول مطرح شد و آمادگی این جامعه را برای کمک به دولت در جهت تحقق مطالبات اعلام کردیم.

قطعاً جامعه شورایی نیز مطالباتی داشت که با آقای مخبر مطرح شد.

رییس شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: در موضوع آلودگی هوا و نقش دولت و ظرفیت های شورا که می تواند در تعامل با دولت در حل مشکلات اساسی همچون آلودگی هوا داشته باشیم راهکارهایی ارائه شد و به پیشنهاد معاون اول رییس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

وی ادامه داد: شورای عالی استان ها باید بودجه سال آینده را بررسی می کرد اما با توجه به محدودیت زمانی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی به این موضوع نرسیدیم ولی امیدواریم برای برنامه توسعه این درخواست اجرایی شود که شورای عالی استان ها نقش خود را ایفا کند و نظرات جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک شورای عالی استان ها و دولت در مورد آلودگی هوا

تشکیل کمیته مشترک شورای عالی استان ها و دولت در مورد آلودگی هوا