مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:362023-02-02سياسي

مشارکت صنایع در ساخت 600 واحد مسکن ملی در «راور»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان راور، دهه فجر امسال را دارای اهمیت ویژه خواند و با تاکید بر اینکه باید این روزها را پرشور جشن بگیریم و با یک انگیزه قوی وارد شویم، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن هم خیلی مهم است، برای همه ما یک تکلیف الهی ست که به صورت پرشور در این مراسم شرکت کنیم.

 محمدمهدی زاهدی اضافه کرد: دشمن در چند ماه گذشته با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی اغتشاشاتی سامان داد و ضربه های روحی و مادی به ملت ما وارد کرد، اما مردم علی رغم مشکلات اقتصادی زیادی که داشتند، محکم و استوار مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند به کشور آنها و نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه ای وارد شود، اکنون نیز باید همه مردم بپاخیزند و شگفتی خلق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از استمهال وام های کشاورزی سخن به میان آورد و عنوان کرد: طی گفت وگو با مدیر بانک کشاورزی مقرر شد بخشی از وام های راوری ها که از سال 99 بوده استمهال شود.

زاهدی از موافقت مدیران فولاد راور با طرح مشارکتی ساخت مسکن با مسؤولان این شهرستان خبر داد و گفت: البته آنها خواستند در نرخ گذاری زمین رعایت حال منطقه محروم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت صنایع در ساخت 600 واحد مسکن ملی در «راور»

مشارکت صنایع در ساخت 600 واحد مسکن ملی در «راور»