مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-02سياسي

راه و شهرسازی زنجان موظف به تامین مسکن خانوارهای چند فرزند است


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خود را موظف به تامین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در زنجان، اصغر اسماعیلی، امروز در آیین واگذاری کلید سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو در استان زنجان در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: در راستای حمایت از تحکیم خانواده و جوانی جمعیت و منویات مقام معظم رهبری اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به تحویل واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهارقلو کرده است.

   مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان چهار خانواده دارای فرزند چهار قلو هستند، بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان وجود داشت تصمیم گرفتیم امروز کلید سه واحد مسکونی را به این سه خانواده دارای فرزند چهارقلو تحویل بدهیم.

  وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان واحد مسکونی آماده به این خانواده ها تحویل می دهد و برای تحقق این مهم هم از ماه های گذشته برنامه ریزی و تلاش کرده است.

  اسماعیلی تاکید کرد: توجه به اجرای قانون جوانی جمعیت از اولویت های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان است و این اداره کل نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری دراین خصوص تلاش جدی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی زنجان موظف به تامین مسکن خانوارهای چند فرزند است

راه و شهرسازی زنجان موظف به تامین مسکن خانوارهای چند فرزند است